Us volem ensenyar 3 exercicis estàtics i algun dinàmic relacionats amb l’slackline.

Double Dropknee Crook

S’assembla molt al simple dropknee però una mica més complicat. Es comença igual i, al moment d’estar en la posició, canviem el pes cap al peu que tenim enrere. En aquest instant, el suport del peu davanter canviarà perquè la cama es pugui recolzar en la corda amb la cama i així poder canviar el pes a la cama que tenim davant.

Per poder aixecar-nos de nou, cal tornar a canviar el pes a la cama que tenim enrere i canviar el suport de la cama al peu de nou.

Fer un petó a la corda

Seria l’exercici anterior, allargat. És a dir, quan estem en la posició, el pes en la cama davantera, ens inclinem una mica a davant i, alhora, estirem la cama posterior perquè actuï de contrapès i s’equilibri el cos. El moment difícil és quan ens inclinem per besar la corda, perquè canviarem el focus de la mirada i pot desestabilitzar-nos.

Side Buddha

Has de seure amb les cames creuades i vas caminant damunt de la corda. Per poder practicar bé aquest exercici, creuem les cames mentre girem 90º al costat contrari a la cama que tenim davant. Ens anem ajupint poc a poc i, per tornar a la posició inicial, farem força sobre els nostres peus mentre girem 90º cap a l’altre costat.